TERTÚLIA: EINES 2.0 PER COMUNICAR LA RECERCA
a càrrec de Xavier Lasauca,
responsable de Gestió del Coneixement i Sistemes d’Informació en R+D a la Secretaria d’Universitats i Recerca del Departament d’Economia i Coneixement
Organitza: ICEA i ACCA
Dia i hora: dilluns, 3 de novembre, a les 7 de la tarda
Lloc: sala Nicolau d’Olwer de l’IEC (Carrer del Carme 47, Barcelona)
Fullet PDF Tertúlia Xavier Lasauca ICEA-ACCA
Internet és un canal que cada dia pren més importància. Les xarxes socials són eines que ens faciliten utilitzar i aprofitar el canal d’internet, i que podem utilitzar en tots els àmbits de relació: personals, familiars, professionals i socials.
En Xavier Lasauca, físic teòric de formació, és un usuari avançat d’aquestes eines, i no només a nivell particular, sinó també professional. És autor de diversos articles, presentacions i del bloc L’ase quàntic i ens parlarà de com es poden utilitzar les eines que la xarxa ens proporciona per compartir i gestionar millor el coneixement, especialment en els àmbits de les universitats i la recerca, i sobre com aquestes eines poden contribuir a augmentar l’impacte i la seva visibilitat.
Col·labora en el bloc multidisciplinari Des de la Mediterrània i forma part de la Xarxa d’Innovació Pública, integrada per professionals vinculats a les administracions per compartir projectes i bones pràctiques i, alhora, idear nous serveis conjuntament amb la resta d’actors públics (ciutadania, proveïdors, etc.) a partir del coneixement de l’Administració.
La Institució Catalana d’Estudis Agraris i l’Associació Catalana de Ciències de l’Alimentació organitzem aquest acte pensant que molts no coneixem prou aquestes eines i que altres no sabem treure tot el partit que podríem. Així, tenim l’oportunitat de conèixer com es poden utilitzar, quin ús en fan altres professionals i quins avantatges té saber com funcionen.
És un acte gratuït i obert a tothom. Us animem a venir i esperem que respongui a la vostra inquietud.
Trobareu més informació d’aquest acte i d’altres activitats de la ICEA a http://blogs.iec.cat/icea/